Due to the Easter holiday delivery time is 6-8 work days.

Job

Finance Manager – København

MONIES søger en ny Finance Manager med mindst 5-7 års erfaring fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du tidligere har arbejdet i en lille eller mellemstor virksomhed, og har indblik i alle regnskabsmæssige funktioner på tværs af virksomheden og organisationen. Som den kommende Finance Manager er din opgave at bidrage til virksomhedens samlede mission om at bringe os til det næste niveau internationalt. Du rapporterer til ejerne af MONIES.

STILLINGEN
Som Finance Manager for MONIES bliver din første større opgave at implementere et nyt ERP-system. Har du erfaring med og mod på dette, vil det adskille dig fra de øvrige kandidater. Du vil blive ansvarlig for valg af det nye system, som skal understøtte vores fortsatte vækst og internationalisering og medvirke til at binde virksomhedens forskellige funktioner sammen, herunder vores butik i Paris med tilhørende fransk datterselskab.

Dit overblik og indblik i virksomhedens økonomi vil være en vigtig støtte for ejerne, og du kan udvide dit ansvar i henhold til dine resultater og ydeevne. Du vil arbejde tæt sammen med et team af dedikerede, kompetente og entusiastiske kolleger i en virksomhedskultur med åbne og positive tanker fra de to grundlæggere af virksomheden.

Stillingen er på 30 timer.

ANSVAR

- Al bogføring
- Udarbejdelse og rapportering af likviditetsbudget
- Udarbejdelse og rapportering af måneds- og årsregnskab
- Udarbejdelse og opfølgning af budgetter
- Statusopgørelser
- Klargøring af årsregnskab til revisor
- Debitor- og kreditorstyring
- Back-up på indtastning af ordrer og udsendelse af varer
- Afregning af provision for Monies A/S
- Kontakt til bank, revisor, forsikringsselskab og diverse myndigheder, herunder indberetning af moms
- Betalinger via netbank
- Betalinger, løn samt revision for vores franske datterselskab, som styres fra Danmark
- Lønadministration via Bluegarden for Monies A/S og via JPA for Monies Sarl
- HR – udformning af ansættelseskontrakter og andre personaleaftaler
- Overvåge sales performance fordelt på salgskanaler samt analyse af porteføljepræstation på tværs af markeder

Ansvarlig for Ejendommen Gl. Mønt 29
- Lejeopkrævning, herunder lejeforhøjelser
- Udformning af lejekontrakter
- Klargøring af årsregnskab til revisor
- Kontakt til bank, revisor og diverse myndigheder

PROFESSIONELLE EGENSKABER

- Du forstår hele værdikæden i en international livsstilsvirksomhed
- Færdigheder til at se og udnytte potentialet i MONIES
- Du er synlig og viser vejen gennem dedikation og resultater
- Erfaring med at definere og implementere nyt regnskabs- og økonomisystem
- Dygtig kommunikator internt som eksternt
- Flydende i skriftlig og talt engelsk

PERSONLIGE EGENSKABER

- Du har en moden, uformel og rolig personlighed
- Du er empatisk med en stærk følelsesmæssig intelligens
- Du er en rollemodel såvel internt som eksternt
- Du har erfaring med at arbejde sammen med stiftere/ejere involveret i virksomheden
- Du er en proaktiv rollemodel, der skaber entusiasme

VI TILBYDER

- En attraktiv og central position i et autentisk og internationalt anderkendt smykkemærke
- En betydelig og central rolle på den fremtidige vækstrejse for MONIES
- Dedikerede medarbejdere og ejere støttet af et dedikeret bestyrelse
- Et arbejdsmiljø, der er meget dynamisk, drevet af sunde værdier
- Lønpakke på konkurrencedygtigt niveau efter kvalifikationer

For mere information omkring stillingen kan du kontakte Kathrine Dam Hastrup på telefon 3391 3333 eller mail kathrine@monies.dk.
Der er ansøgningsfrist 11 marts 2020.
Samtaler afholdes løbende så send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt.